Najpierw należy sobie uświadomić jak ważną funkcję w życiu każdego człowieka pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują ogromne pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych.
https://drive.google.com/drive/folders/129DF2Z4eYwMWPYXTjW9AJRNbt3uAEL0K . Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz
Brak kometarzy